Πρόγραμμα DISMA 2024

Jul 2-7, 2024 | Drama

Τρίτη 02 Ιουλίου

10:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Συνάντηση διδασκόντων με τους σπουδαστές

Συνάντηση διδασκόντων με τους σπουδαστές τους στις 10:00 π.μ. στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας. Καθορισμός μαθημάτων για την εβδομάδα της 3ης Διεθνούς Μουσικής Θερινής Ακαδημίας στη Δράμα. Όλες οι ειδικότητες που παίρνουν μέρος στην Ακαδημία θα έχουν συνάντηση σε συγκεκριμένες αίθουσες του ΔΩΔ για τον καθορισμό των μαθημάτων τους. Οι σπουδαστές να έχουν και τα προσωπικά τους αντικείμενα (όργανα, παρτιτούρες κλπ.) διότι θα αρχίσουν τα μαθήματα του masterclass με τους διδάσκοντες αμέσως βάση προγράμματος.

- Πληροφορίες

Συνάντηση διδασκόντων με τους σπουδαστές τους στις 10:00 π.μ. στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας.
Καθορισμός μαθημάτων για την εβδομάδα της 3ης Διεθνούς Μουσικής Θερινής Ακαδημίας στη Δράμα. Όλες οι ειδικότητες που παίρνουν μέρος στην Ακαδημία θα έχουν συνάντηση σε συγκεκριμένες αίθουσες του ΔΩΔ για τον καθορισμό των μαθημάτων τους. Οι σπουδαστές να έχουν και τα προσωπικά τους αντικείμενα (όργανα, παρτιτούρες κλπ.) διότι θα αρχίσουν τα μαθήματα του masterclass με τους διδάσκοντες, αμέχως βάση προγράμματος.

- Εργαστήρια/Workshops

(Το πρόγραμμα θα ανακοινωθεί από τον κάθε διδάσκοντα σε συνεργασία με τους σπουδαστές)

  • Ανώτερα Θεωρητικά / Σύνθεση – Δρ. Καμπάνης Σαμαράς
    «Μουσική Αντίληψη – Μουσική Ανάλυση & Μουσική Ερμηνεία». Η παρτιτούρα ως πηγή πληροφοριών στην αντίληψη, στην ανάλυση και στην ερμηνεία.
    Μαθήματα ανάλυσης, μαθήματα οργάνου, συζητήσεις, μελέτη, συναυλίες/διαλέξεις, βόλτες στην Δράμα, μαθήματα ανάλυσης, μαθήματα οργάνου, συζητήσεις, μελέτη, συναυλίες/διαλέξεις, βόλτες στην Δράμα. Όλα αυτά θα γίνουν από 2 έως και 7 Ιουλίου, στο πλαίσιο της 3ης Διεθνούς Θερινής Μουσικής Ακαδημίας που θα γίνει στην Δράμα. Ακολουθούν πληροφορίες για το workshop της ανάλυσης και ερμηνείας. Γενικές πληροφορίες για το σεμινάριο/masterclasse θα βρείτε στο disma.gr.
  • Τεχνικές ενορχήστρωσης. Μεθοδολογία ανάλυσης ενορχήστρωσης ή ενορχηστρωτικής γραφής.
  • «Τεχνικές μεταγραφής πιανιστικών έργων για ορχήστρα/σύνολο και το αντίστροφο».
    Περιγραφή: Στο συγκεκριμένο εργαστήριο επιχειρείται μια προσέγγιση στις τεχνικές της ενορχήστρωσης και της μεταγραφής πιανιστικών έργων του κλασικού ρεπερτορίου για μικρό σύνολο αλλά και για την κλασική ορχήστρα κυρίως του Haydn, Mozart και του Beethoven.
    Θα γίνει ανάλυση του τρόπου λειτουργίας των οργάνων στην κλασική ορχήστρα και θα αναζητηθούν τρόποι μεταγραφής των τεχνικών του πιάνου σε μικρό σύνολο (κυρίως εγχόρδων) αλλά και σε ορχήστρα.
    Προϋποθέσεις παρακολούθησης: Απευθύνεται σε σπουδαστές φούγκας (αποτελεί υποχρ. μάθημα). Μπορούν να το παρακολουθήσουν όσοι έχουν γνώση τουλάχιστον επιπέδου ειδικού αρμονίας και σχετική επάρκεια στο πιάνο.
  • «Μουσική και Παραστατικές Τέχνες»
    Εργαστηριακή διερεύνηση σε θεωρητική και πρακτική βάση, μέσα από οπτικό υλικό των σχέσεων της μουσικής με τις άλλες τέχνες (σύγχρονο χορό, την εικόνα, το θέατρο, τα διάφορα είδη καλλιτεχνικών τσίρκων (circusarts), τις οπτικές τέχνες (visual arts) και τις διάφορες μορφές της σύγχρονης Παράστασης (Performances) κλπ.
  • Διεύθυνση Χορωδίας / Χορωδιακό Εργαστήρι – Βασιλική Κατσούκα
    «Διδασκαλία και Διεύθυνση Παιδικών & Νεανικών φωνητικών συνόλων σε εκπαιδευτικά ιδρύματα και στην κοινωνία»
- Στόχοι

Στόχος του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των θεμελιωδών αρχών της διδασκαλίας της φωνητικής αγωγής σε χορωδιακές ομάδες παιδιών και νέων στο σχολείο ή στην κοινότητα. Επικεντρώνεται στις ιδιαιτερότητες της παιδικής και εφηβικής φωνής και παρουσιάζονται στρατηγικές διδασκαλίας που μπορούν να εφαρμοστούν αποτελεσματικά σε παιδιά και νέους χωρίς ειδικές φωνητικές γνώσεις. Επιπλέον, θα δωθεί ιδιαίτερη προσοχή στις θεμελιώδεις αρχές της κινησιολογίας του μαέστρου καθώς και τις βασικές αρχές της υφολογικής ερμηνείας της χορωδιακής μουσικής ανάλογα με την περίοδο, το ύφος και την υφή του έργου. Το σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές σχολικών και εξωσχολικών παιδικών και νεανικών χορωδιών, με στόχο να τους δώσει τη δυνατότητα να οργανώσουν αποτελεσματικά τις καλλιτεχνικές τους δραστηριότητες μέσω της επιλογής του κατάλληλου χορωδιακού ρεπερτορίου και της εφαρμογής φωνητικών ασκήσεων που καλλιεργούν την παιδική και εφηβική φωνή.

- Προσδοκόμενα Αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι επιμορφούμενοι/ες θα είναι σε θέση να αποκτήσουν:

  • ικανότητα οργάνωσης, διδασκαλίας και παιδαγωγικής της χορωδίας με παιδιά και νέους.
  • ικανότητα μουσικής διεύθυνσης (κινησιολογίας) φωνητικών συνόλων.
  • εξοικείωση με μια ευρεία γκάμα χορωδιακού ρεπερτορίου για όμοιες και μικτές φωνές.
  • ικανότητα μουσικής προετοιμασίας ενός φωνητικού συνόλου και η πραγματοποίηση μιας συναυλίας χορωδιακής μουσικής.
  • διευθύνουν όλους τους ρυθμούς, να δείχνουν την άρθρωση και τις δυναμικές και να έχουν ανεξαρτησία χεριών,
  • καταρτίζουν, να προετοιμάζουν και να διδάσκουν ένα κατάλληλο για τη δική τους ορχήστρα ρεπερτόριο
  • επιλέγουν και να οργανώνουν το υλικό της ορχήστρας,
  • πραγματοποιούν μια αποτελεσματική πρόβα,
  • διαχειρίζονται τις ανθρώπινες επαφές με τους μουσικούς και όλους τους ανθρώπους της παραγωγής.
  • υλικό ενορχηστρωμένο για συγκεκριμένο ηλικιακό επίπεδο.
- Μουσικά Σύνολα - Μουσική Δωματίου
  • Σύνολο Κιθαριστών – Θάνος Μήτσαλας
    Δημιουργία ορχήστρας ΚΙΘΑΡΙΣΤΩΝ με την σύμπραξη και άλλων οργάνων. Διδασκαλία των έργων καθημερινά και παρουσίαση – συναυλία.
    Στην ΟΡΧΗΣΤΡΑ μπορούν να λάβουν μέρος ενεργοί μαθητές αλλά και ακροατές. Τα έργα που θα παρουσιαστούν θα ανακοινωθούν στο εργαστήρι.
  • Σύνολο οργάνων κλασσικής Ορχήστρας – Δρ. Καμπάνης ΣΑΜΑΡΑΣ
    «Ορχηστρικό σύνολο με την σύμπραξη οργάνων κλασσικής Ορχήστρας από την 3η Διεθνή Μουσική Θερινή Ακαδημία στη Δράμα».
  • «Εργαστήριο Εγχόρδων» – Γιώργος Δεμερτζής, Noe Inui, Άγγελος Λιακάκης & Στέφανος Θωμόπουλος
    Το μάθημα προτείνει σύμπραξη μικρών συνόλων (trio, quartet κλπ.) σε συγκεκριμένη θεματολογία παρτιτούρας.
    Στο τέλος του εργαστηρίου θα μπορούν να παρουσιαστούν και ερμηνευτούν από τους σπουδαστές που θα συμμετέχουν έργα διαφόρων εποχών.
  • «Εργαστήριο Νυκτών Οργάνων» – Βιβή Γκέκα
  • «Εργαστήριο Χάλκινων Πνευστών» – Γεράσιμος Ιωαννίδης
  • «Εργαστήριο Ξύλινων Πνευστών» – Iwona Glinka & Πέτρος Μαυρομμάτης
    Σύνολα μουσικής δωματίου και μπάντες ξύλινων & χάλκινων πνευστών αλλά και η δουλειά του μαέστρου:
    • Το κούρδισμα στα πνευστά και η μελέτη του
    • Οργάνωση της πρόβας
    • Η προσαρμοστικότητα στο σύνολο
    • Η εκπόνηση ενός προγράμματος
    • Ο κοινωνικός ρόλος της μπάντας πνευστών παλιότερα αλλά και σήμερα
  • Μουσική Ensemble – Γιώργος Δεμερτζής, Noe Inui, Άγγελος Λιακάκης & Στέφανος Θωμόπουλος.
    Πλαίσιο συνεργασίας σπουδαστή – καθηγητή – ακροατών, προετοιμασία, ερμηνευτική οπτική, οι δυσκολίες της μουσικής ensemble, λύσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα (άγχος, η γνώση του μουσικού κειμένου, στον τρόπο προσέγγισης, τελική μορφή παρουσίασης κλπ.)

18:30 – 20:30

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Δρ. Γεώργιος - Ιούλιος Παπαδόπουλος

Μουσικολόγος – Πιανίστας,
Διευθυντής Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης

Διάλεξη

«Ο Αυτοσχεδιασμός στον W.A.Mozart»
Το Κοντσέρτο για Πιάνο σε ρε ελ. Κ. 466, με επιπλέον πληροφορίες και παραδείγματα για Εγχόρδους, Πνευστούς και Τραγουδιστές

- Πληροφορίες

Το Κοντσέρτο για Πιάνο σε ρε ελ. Κ. 466, με επιπλέον πληροφορίες και παραδείγματα για Εγχόρδους, Πνευστούς και Τραγουδιστές.

Στο λήμμα “Improvisation” του λεξικού New Grove Dictionary of Music and Musicians, διαβάζουμε ότι «κάθε εκτέλεση περιλαμβάνει στοιχεία αυτοσχεδιασμού, αν και ο βαθμός διαφέρει ανάλογα με την περίοδο και τον τόπο, και σε ένα ποσοστό κάθε αυτοσχεδιασμός βασίζεται σε μια σειρά συμβάσεων ή εγγενών κανόνων».

Η περίπτωση του Μότσαρτ είναι ιδιαίτερη, γιατί σε πολλές περιπτώσεις τα έργα του καλούν τους ερμηνευτές «να χρησιμοποιήσουν την φαντασία τους για να δημιουργήσουν τη μουσική», όπως γράφει ο διάσημος πιανίστας και καθηγητής του Πανεπιστημίου Cornell, Malcolm Bilson – και συνεχίζει: “Ο Μότσαρτ προσφέρει το πλαίσιο και περιμένει να το διακοσμήσουμε.» Αυτό που εννοεί ο Bilson, εκτός από τις πλήρως αυτοσχεδιαστικές καντέντσες και τις ελεύθερες φαντασίες, είναι ο διακοσμητικός και ποικιλματικός εμπλουτισμός των έργων.

Με αφορμή το Κοντσέρτο για Πιάνο σε ρε ελάσσονα, Κ. 466, η πλούσια σε οπτικοακουστικά παραδείγματα παρουσίασή μου έχει στόχο να φέρει το κοινό σε επαφή με αυτό το στοιχείο της σχεδόν χαμένης τέχνης του αυθόρμητου ή προσχεδιασμένου αυτοσχεδιασμού. Πού, πότε και υπό ποιες προϋποθέσεις επιτρέπεται να «ξεφεύγουμε» από το πρωτότυπο κείμενο της παρτιτούρας; Από ποιες πηγές αντλούμε τις πληροφορίες για τέτοιου είδους παρεμβάσεις; Τέλος, ποια είναι συστατικά στοιχεία κάθε επιτυχημένης αυτοσχεδιαστικής παρέμβασης; Μουσικοί όλων των οργάνων, τραγουδιστές, θεωρητικοί και φιλόμουσοι είναι ευπρόσδεκτοι!

21:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Βιβή Γκέκα

Μαντολίνο

Καμπάνης Σαμαράς

Μαέστρος, Συνθέτης, Πιανίστας, Μουσικολόγος, Μέλος της ΕΕΜ

“Χρόνια Πολλά, κύριε Χατζιδάκι”

Το χαμόγελο της Τζοκόντας, ερ. 22 (για ορχήστρα) 1964

Εναρκτήρια Συναυλία της 3ης  Διεθνούς Μουσικής Θερινής Ακαδημίας από το ορχηστρικό σύνολο σύγχρονης μουσικής “Imperfectio” του Δημοτικού Ωδείου Δράμας, με την συμμετοχή της Βιβής Γκέκα ως σολίστ στο μαντολίνο υπό την διεύθυνση του μαέστρου Καμπάνη Σαμαρά.

To αφιέρωμα πραγματοποιείται με την ευγενική παραχώρηση του υλικού του έργου από τον κ. Γεώργιο Χατζιδάκι.

 

- Πληροφορίες

Μάνος Χατζιδάκις
Το χαμόγελο της Τζοκόντας, ερ. 22 (για ορχήστρα) 1964
“Χρόνια Πολλά, κύριε Χατζιδάκι”

To αφιέρωμα πραγματοποιείται με την ευγενική παραχώρηση του υλικού του έργου από τον κ. Γεώργιο Χατζιδάκι.

Με ένα εμβληματικό έργο της σύγχρονης ελληνικής μουσικής δημιουργίας που γιορτάζει τα 60ντα του χρόνια, ανοίγει η 3η Διεθνής Μουσική Θερινή Ακαδημία του Δημοτικού Ωδείου της Δράμας, στις 2 Ιουλίου του 2024 στην Αίθουσα Συναυλιών του ΔΩΔ.

Στην εναρκτήρια συναυλία της 3ης διεθνούς μουσικής θερινής ακαδημίας γίνεται ένα αφιέρωμα στον μεγάλο μας συνθέτη από σπουδαστές & καθηγητές της Συμφωνικής Ορχήστρας του ΔΩΔ «Imperfectio», με την συμμετοχή της σολίστ Βιβής Γκέκα στο μαντολίνο και υπό την διεύθυνση του Καμπάνη Σαμαρά για τα 30 χρόνια από τον θάνατό του συνθέτη!

Tο Χαμόγελο της Τζοκόντας είναι έργο ορόσημο για τη μεταπολεμική ελληνική δημιουργία, που αμφισβητεί τα στεγανά μεταξύ λόγιου και λαϊκού. Είναι η ώριμη έκφραση του λυρικού κόσμου του Χατζιδάκι, που κινείται επιδέξια μεταξύ συμφωνικής και δημοφιλούς μουσικής. «Τα δέκα αυτά τραγούδια γράφτηκαν μ’ ένα συγκερασμό απελπισίας και αναμνήσεων. Το θέμα είναι η γυναίκα έρημη μες τη μεγάλη πόλη. Το κάθε τραγούδι είναι κι ένας μονόλογός της, κι όλα μαζί συνθέτουν την ιστορία της. Μια ιστορία σύγχρονη και παλιά μαζί»: με αυτά τα λόγια έκλεινε ο Μάνος Χατζιδάκις το σημείωμά του στην πρώτη έκδοση του θρυλικού πλέον Χαμόγελου της Τζοκόντας. Το έργο, που έχει πουλήσει πάνω από πέντε εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, ηχογραφήθηκε το 1965 στη Νέα Υόρκη σε παραγωγή του θρύλου Κουίνσυ Τζόουνς.

Αρχικά ο Χατζιδάκις προόριζε τις συνθέσεις για ένα σύνολο τραγουδιών που επρόκειτο να ερμηνεύσει η Γαλλίδα τραγουδίστρια Ζακλίν Νταννό το 1960. Οι πολλαπλές μορφές της γυναίκας, οι οποίες προβάλλονται με μια ακολουθία συμβολισμών, διαπνέουν το έργο: από την ανώνυμη μοναχική γυναίκα του νεοϋορκέζικου πλήθους ως την Τζοκόντα που κοσμεί ένα εξώφυλλο στη βιτρίνα του βιβλιοπωλείου, και από την κοντέσα Εστερχάζυ ως την Παναγία που δακρύζει. Ακόμη και το φύλο του προσώπου που αφηγείται είναι θηλυκό. Όλες αυτές οι μορφές συγκλίνουν, ή μάλλον εμπεριέχονται, στη μορφή της μάνας, με φόντο τη μοναξιά και την αλλοτρίωση της αμερικανικής μεγαλούπολης ως μετωνυμία της σύγχρονης ζωής.

Τετάρτη 03 Ιουλίου

09:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Masterclasses

Μαθήματα του Masterclass των διδασκόντων.

19:00 – 20:30

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Νιόβη Κλαυδιανού

PhD, κλινική ψυχολόγος & λυρική τραγουδίστρια

Διάλεξη

«Διαχείρηση του σκηνικού άγχους» από τη Νιόβη Κλαυδιανού.

21:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Θάνος Μήτσαλας

Κλασική Κιθάρα

Ιβόνα Γκλίνκα

Φλάουτο

Συναυλία – Ρεσιτάλ

1ο Μέρος:

Sergio Assad – «Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο».
Μουσική περιήγηση σε τέσσερεις πολιτισμικούς προορισμούς:
Ελλάδα – Βραζιλία – Κίνα – Περσία.
Ένα ρεσιτάλ από τον σπουδαίο και καταξιωμένο κιθαριστή Θάνο Μήτσαλα.


2ο Μέρος:

Ρεσιτάλ της εξαίρετης πολωνής φλαουτίστριας Iwona Glinka σε έργα σύγχρονων Ελλήνων & ξένων συνθετών.

Πέμπτη 04 Ιουλίου

09:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Masterclasses

Μαθήματα του Masterclass των διδασκόντων.

18:00 – 20:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Χρίστος Παπαγεωργίου

Συνθέτης, Πιανίστας Ραδιοτηλεοπτικός Παραγωγός, Εκπαιδευτικός, Μαέστρος

Διάλεξη

Η «Κλασική Μουσική» στον Κινηματογράφο με τον Χρίστο Παπαγεωργίου.

21:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Γιώργος Δεμερτζής

Βιολί & Μουσική Δωματίου

Noe Inui

Βιολί & Μουσική Δωματίου

Συναυλία Μουσικής Δωματίου

«Τι είναι χειρότερο από ένα Βιολί; … Δύο Βιολιά!»

Από την μια ο Γιώργος Δεμερτζής του οποίου η δράση του συνδέθηκε με την καταγραφή και διάδοση της Ελληνικής μουσικής δημιουργίας, αλλά και με την παιδαγωγική πλευρά του βιολιού, δραστηριότητα που άσκησε και συνεχίζει να ασκεί, τόσο στον Ελληνικό όσο και στον διεθνή χώρο με τακτικά μαθήματα αλλά και σεμινάρια από την Βραζιλία μέχρι την Κίνα.

Από την άλλη ο Noe Inui είναι ένας γνήσιος εκπρόσωπος του θετικού μηνύματος που επαγγέλλεται η Μουσική για το μέλλον. Κι αυτό γιατί η ζωή του ξετυλίγεται μέσα σε μια ποικιλία από διαφορετικές κουλτούρες που συνοψίζεται σε μια αρμονική μοναδικότητα.

Οι δύο διακεκριμένοι μουσικοί που τους δένει η άδολη αγάπη στη μουσική, η φιλία κι ο σεβασμός υλοποιούν τις υπέροχες ιδέες τους στο ρεσιτάλ τους στην 3η Δ. Θ. Μ. Α. στη Δράμα.

 

Παρασκευή 05 Ιουλίου

09:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Masterclasses

Μαθήματα του Masterclass των διδασκόντων.

18:00 – 20:30

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Χρίστος Παπαγεωργίου

Συνθέτης, Πιανίστας Ραδιοτηλεοπτικός Παραγωγός, Εκπαιδευτικός, Μαέστρος

Γιάννης Σακαρίδης

Σκηνοθέτης

Διάλεξη

Το μουσικό ταξίδι του Wild Duck με τους Χρίστο Παπαγεωργίου & Γιάννη Σακαρίδη

21:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Ρεσιτάλ πιάνου

από τον διεθνούς φήμης πιανίστα Γιώργο – Εμμανουήλ Λαζαρίδη

Σάββατο 06 Ιουλίου

09:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Masterclasses

Μαθήματα του Masterclass των διδασκόντων.

12:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Διαγωνιστικό Μέρος

Διεξαγωγή του διαγωνιστικού μέρους των τριών κατηγοριών (Α, Β, Γ) της 3ης Διεθνούς Μουσικής Ακαδημίας στη Δράμα (DISMA 2024).

18:00 – 20:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Βασίλης Μπακόπουλος

Χημικός Μηχανικός – Συνθέτης,
Μέλος της ΕΕΜ

Διάλεξη

«Εισαγωγή στην τεχνολογία MIDI και η χρήση της στην σύνθεση μουσικής».

21:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Άγγελος Λιακάκης

Τσέλο & Μουσική Δωματίου

 

Συναυλία Μουσικής Δωματίου

«Ρώσικη Πρωτοπορία»

Δύο χαρισματικούς μουσικούς με αξιοζήλευτη πορεία στο εξωτερικό, τον τσελίστα Άγγελο Λιακάκη και τον πιανίστα Στέφανο Θωμόπουλο, υποδέχεται η 3η Διεθνής Θερινή Μουσική Ακαδημία στη Δράμα το Σάββατο 6 Ιουλίου στις 21:00.

Οι δύο καταξιωμένοι μουσικοί με ιδιαίτερο στίγμα στη μουσική δωματίου, συμπράττουν στην 3η Δ.Θ.Μ.Α. στη Δράμα ερμηνεύοντας δυο εμβληματικά έργα του ρεπερτορίου της Ρώσικης Πρωτοπορίας για τσέλο και πιάνο: στο επίκεντρο της βραδιάς, οι δημοφιλέστατες σονάτες για βιολοντσέλο και πιάνο του Alfred Schnittke (μία από τις πλέον σπαρακτικές και ερεβώδεις συνθέσεις του μεγάλου δημιουργού του 20ού αιώνα) και η σονάτα για τσέλο και πιάνο σε ρε ελάσσονα op. 40 (1934) του Dimitri Shostakovich.

  • Dimitri Shostakovich – Sonate for Violoncello and Piano in D Minor, Op.40
    Ι. Moderato, ΙΙ. Moderato Con Moto, ΙΙΙ. Largo, IV. Allegretto
  • Alfred Schnittke, Sonata No. 1 for Violoncello and piano (1978)
    I. Largo, II. Presto, III. Largo

 

 

Κυριακή 07 Ιουλίου

09:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Masterclasses – Συναυλίες

Μαθήματα του Masterclass των διδασκόντων.

Οι Συναυλίες διεξάγονται από τους σπουδαστές της 3ης Διεθνούς Μουσικής Θερινής Ακαδημίας στη Δράμα, στην σκιά του τέλους της.

Οι ώρες των συναυλιών και ο αριθμός τους θα ανακοινωθούνε μιας και ο αριθμός τους εξαρτάται από τους σπουδαστές που συμμετέχουν.

17:30 – 19:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Καμπάνης Σαμαράς

Μαέστρος, Συνθέτης, Πιανίστας, Μουσικολόγος, Μέλος της ΕΕΜ

Διάλεξη

“Το γλωσσικό Ιδίωμα των Συνθετών του 18ου αιώνα”

με τον Δρ. Καμπάνη Σαμαρά Μαέστρο, Συνθέτη, Πιανίστα, Μουσικολόγο, Μέλος της ΕΕΜ.

20:00

Αμφιθέατρο Δημοτικού Ωδείου Δράμας
Συναυλία Λήξης

της 3ης Διεθνούς Μουσικής Θερινής Ακαδημίας στη Δράμα.

Αποχαιρετιστήρια μουσική βραδιά «E Lucevan le Stelle» από τους καθηγητές της DISMA 2024
(το ακριβές πρόγραμμα θα ανακοινωθεί προσεχώς).

Καλλιτεχνική Διεύθυνση & Επιμέλεια – Δρ. Καμπάνης Σαμαράς

* Σε όλες τις συναυλίες – ρεσιτάλ & διαλέξεις της ακαδημίας για το κοινό η είσοδος είναι ελεύθερη.

Newsletter

Newsletter

- Εγγραφείτε για μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας!
  (To email σας θα πρέπει να επιβεβαιωθεί)

- Sign up to be the first to hear our news!
  (Your email will need to be verified)





Επιτυχής Εγγραφή!