Χώρα:

Italy

Εξειδίκευση:

Mezzo-Soprano
Marchi Claudia

Η μεσόφωνος Marchi Claudia εντάχθηκε στο Ωδείο Αρίγκο Μπόιτο της Πάρμα το 2022, όπου είναι καθηγήτρια φωνητικής, μέλος του Διδακτορικού Κολλεγίου και μέλος της ομάδας Διεθνών Σχέσεων. Αποφοίτησε με άριστα και υπήρξε μαθήτρια της σοπράνο Ελβίνα Ραμέλα, ενώ ειδικεύτηκε στην Ακαδημία Ροσσίνι στο Πέζαρο (ROF), υπό την καθοδήγηση του παγκοσμίου φήμης ειδικού στον Ροσσίνι, μαέστρου Αλμπέρτο Τζέντα.

Μετά τις σπουδές της, η κ. Marchi κέρδισε διεθνείς διαγωνισμούς που σηματοδότησαν την έναρξη της επαγγελματικής της καριέρας με τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο “Sigismondo” του Ροσσίνι, υπό τη διεύθυνση του Richard Bonynge.

Κατά τις πρόσφατες σεζόν, η κ. Marchi εμφανίστηκε ως Μαρκησία ντε Μπερκενφιλντ στην “Κόρη του Συντάγματος” του Ντονιτσέττι στο Teatro Comunale της Μπολόνια και στο Teatro Verdi στο Σαλέρνο. Χαιρετίστηκε για την “μεγάλη και όμορφη φωνή της σε όλη την έκταση, επιβλητική και αυστηρή στη σκηνική της παρουσία”. Αγαπημένη στους ρόλους του Ροσσίνι, έχει τραγουδήσει τη Ροζίνα στον “Κουρέα της Σεβίλλης” στην Opéra Royale de Wallonie στη Λιέγη του Βελγίου, τη Λουτσίλλα στη “Σκάλα από μετάξι” στο Φεστιβάλ του Πέζαρο, με τον Αλμπέρτο Τζέντα ως μαέστρο και τον Λούκα ντε Φιλίππο ως σκηνοθέτη, την Ιζαμπέλλα στην “Ιταλίδα στο Αλγέρι” του Τζ.Π. Πονέλ στο Teatro Carlo Felice στη Γένοβα, και ένα ρεσιτάλ ντουέτων του Ροσσίνι στο Teatro alla Scala με την Τσετσίλια Γκασντία.

Παράλληλα με τον Λουτσιάνο Παβαρόττι, ξεκίνησε την ενασχόλησή της με το ρεπερτόριο του Βέρντι σε μια αυστραλιανή περιοδεία του “Ρέκβιεμ” του Βέρντι. Ακολούθησαν εμφανίσεις στην “Αΐντα” ως Άμνερις στη Γαλλία, την Κορέα και την Ιταλία, καθώς και ως Μεγκ Πέιτζ και Κυρία Κουίκλι στον “Φάλσταφ”, Ατσουτσένα στον “Τροβατόρε”, Μαγδαλένα στον “Ριγολέττο”, Φενένα στον “Ναμπούκο” και Πρετσιοζίλλα στη “Δύναμη του Πεπρωμένου”. Ως Ουλρίκα στον “Χορό Μεταμφιεσμένων”, ειπώθηκε ότι η ερμηνεία της ήταν “ανησυχητική με βαθιές, ηχηρές χαμηλές νότες και μια οργή που ανέβαινε αβίαστα στις υψηλές”.

Στον εμβληματικό της ρόλο ως Κάρμεν, έχει περιγραφεί ως “ένας έντονος, εξωφρενικός χαρακτήρας, σαγηνευτικός στην ιδιοσυγκρασία και το χάρισμα, αλλά με φωνή βελούδου”. Άλλοι αξιοσημείωτοι ρόλοι περιλαμβάνουν τη Σαντούτσα στην “Καβαλλερία Ρουστικάνα” και την Πριγκίπισσα του Μπουγιόν στην “Αδριανή Λεκουβρέρ”.

Εξίσου άνετη στο ορατόριο και την ιερή μουσική όσο και στην όπερα, η κ. Marchi έχει υπάρξει η σολίστ μεσόφωνος στο Φεστιβάλ της Πόρτα Φεράδα στο “Das Lied von der Erde” του Μάλερ, στα “Κατά Ιωάννην Πάθη” του Μπαχ, στο “Stabat Mater” του Περγκολέζι, στην 9η Συμφωνία του Μπετόβεν και σε πολλά άλλα έργα.

Η δισκογραφία της κ. Marchi περιλαμβάνει τον ομώνυμο ρόλο σε μια ζωντανή ηχογράφηση στο Gran Teatre del Liceu της Βαρκελώνης στην “La Fattucchiera” του Β. Κουχάς στην δισκογραφική εταιρεία Columna Musica. Για τη Naxos Records, έχει ηχογραφήσει τον “Τζάννι Σκίκι”, και για την Bongiovanni Records έχει ηχογραφήσει τους “Il Socrate Immaginario” και “Il Divertimento dei Numi” του Παϊζιέλλο, και την “La Romanziera” του Ντονιτσέττι. Μπορεί κανείς να την ακούσει σε ζωντανές ηχογραφήσεις που κυκλοφόρησαν από το Teatro La Fenice στη “Σιβηρία” του Τζορντάνο και στην “Τραβιάτα” του Βέρντι.

Το 2017, η κ. Marchi κυκλοφόρησε το πρώτο της βιβλίο για τη φωνητική παιδαγωγική, μεταφρασμένο σε τρεις γλώσσες: ιταλικά, αγγλικά και κινεζικά, με τίτλο “The Singer and His Instrument” (Ο Τραγουδιστής και το Όργανό του). Το 2018 δημιούργησε ένα one-woman show βασισμένο στα ημερολόγια της Τζουζεππίνα Στρέππονι με τίτλο “Magic women and Excellent Witches” (Μαγικές γυναίκες και Εξαιρετικές Μάγισσες).

Website: https://www.claudiamarchi.it


Mezzo-soprano Claudia Marchi joined Parma’s Arrigo Boito Conservatory in 2022 where she’s voice teacher, part of the Doctoral College and part of the
International Relations team. Graduated with honors Ms. Marchi was a student of soprano Elvina Ramella, and specialized at Rossini Academy in Pesaro (ROF), under the tutelage of world-renowned Rossini expert Maestro Alberto Zedda.

Following her studies, Ms. Marchi won international competitions that started her professional career with the titular role in Rossini’s Sigismondo, conducted by Richard Bonynge. Recent seasons have seen Ms. Marchi at La Marquise de Berkenfield in Donizetti’s La Fille du Régiment at the Teatro Comunale in Bologna and Teatro Verdi in Salerno. She was hailed as having “a large and beautiful voice from top to bottom, both authoritative and imposing in stage presence.” A favorite in Rossini characters, she has sung Rosina in Il Barbiere di Siviglia at the Opera Royale de Wallonie in Liege, Belgium; Lucilla in La Scala di Seta at the Pesaro Festival, with Alberto Zedda as conductor and Luca de Filippo as director; Isabella in J.P. Ponnelle’s L’Italiana in Algieri at the Teatro Carlo Felica in Genoa; and a Rossini duet recital at Teatro alla Scala with Cecilia Gasdia.

Alongside Luciano Pavarotti, she began her foray into being a Verdi specialist in an Australian tour of Verdi’s Requiem. Performances followed in Aida as
Amneris in France, Korea, and Italy; both Meg Page and Mistress Quickly in Falstaff, Azucena in Il Trovatore, Maddalena in Rigoletto, Fenena in Nabucco,
and Preziosilla in La Forza del Destino. As Ulrica in Un Ballo in Maschera, it was stated that her characterization was “disturbing with deep, resonant low notes and a rage that flew effortlessly up to the top.” In her signature role as Carmen, she has been described as “an intense, outrageous character, seductive in temperament and charisma, but with a voice of velvet.” Additional roles of note include Santuzza in Cavalleria Rusticana and Princess of Bouillon in Cavalleria Rusticana.

Equally as comfortable in oratorio and sacred literature as opera, Ms. Marchi has been the mezzosoprano soloist with Festival de la Porta Ferrada in Mahler’s Das Lied von der Erde, Bach’s St. John’s Passion, Pergolesi’s Stabat Mater, Beethoven’s 9th Symphony, and many others.
Ms. Marchi’s discography includes the titular role in a live recording at Barcelona’s Gran Teatro Liceo in La Fattucchiera by V.Cujas on the Columna Musica label. For Naxos Records, she has recorded Gianni Schicchi; and for Bongiovanni Records she has recorded Il Socrate Immaginario and Il
Divertimento dei Numi by Paisiello, and Donizetti’s La Romanziera. She may be heard on live recordings released by Teatro La Fenice in Nikkona’s Siberia di Giordano and Verdi’s La Traviata. In 2017, Ms. Marchi released her first book on vocal pedagogy, translated into three languages: Italian, English, and Chinese, entitled “The Singer and His Instrument.” In 2018 she created a one woman show based on the diaries of Giuseppina Strepponi entitled “Magic women and Excellent Witches.”

Website: https://www.claudiamarchi.it